یک سایت کلیکی دیگر

بنر   باسلام سایت کلیکی جت باکس مانند سایتهای دیگرکلیکی دارای زیر مجموعه وسهام میباشد البته سایتهایی که دارای زیر مجموعه اتوماتیک وار هستند به نظر من سود ودرامد بهتری دارندمنظور از اتوماتیک بود

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 12 کل نظرات : 0 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 0 آمار بازدید
    بازدید امروز : 21 بازدید دیروز : 1 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 آي پي امروز : 9 آي پي ديروز : 0 بازدید هفته : 59 بازدید ماه : 130 بازدید سال : 875 بازدید کلی : 4,664 اطلاعات شما
    آی پی : 3.144.248.248 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

    آرشیو

    تبلیغات

    یک سایت کلیکی دیگر

    بنر  

    باسلام سایت کلیکی جت باکس مانند سایتهای دیگرکلیکی دارای زیر مجموعه وسهام میباشد البته سایتهایی که دارای زیر مجموعه اتوماتیک وار هستند به نظر من سود ودرامد بهتری دارندمنظور از اتوماتیک بودن اینه که زیرمجموعه ها ربات هستند وخیال کاربر راحت است که هرروز کلیک را انجام میدهند من چند سال دراین سایتها فعالیت دارم ودرامد ناچیزی ازاین سایتها کسب کردم البته وارد کردن سرمایه دراین سایتها یک ریسک است وهیچگونه قرارداد وسندی رد وبدل نمیشود ومثلا اگر بالای۳ میلیون تومان یا بیشتر سرمایه گذاری کنید برایتان قرارداد ارسال میشوداگر توجه کنید به نماد اعتماد سایت همه نمادها درحال بررسی هستندبه نظر من باکلیکهایتان درامد وبعداز ان زیرمجموعه خریداری کنیدوبرای خرید سهام یا برگ مشارکت حتمادقت کنید


    کد امنیتی رفرش